21 grader

21 j*vla grader!


någon annan än jag som bara lyser upp när vädret är så underbart? och att vi hade en ledig dag idag gör ju inte saken värre heller.

nationella igår gick väl som det skulle. men jag glömde stycke-indelning & jag känner på mig att det drar ner betyget ganska mycket. aja, efter det var vi lediga till 2 så vi gick ner på stan & tittade lite. jag köpte en vit keps, är inte säker på om jag passar i den men bjuder på en bild ändå.



efter stan hade vi svenska, sen blev det lite plugg på körskolan. klarade två faser, så nu är jag på G igen! jag & linda promenerade till mig, satt ute i fina vädret ett tag & sen kom mamma med nycklar. jag mitt huve har ju tappat bort mina. vi fastnade inte hos mig särskilt länge utan vi gick till frissan så linda fick klippa sig. blev superbra, så vi firade med en pizza :D åkte till ankaret & slöade, vidare till södergårdsskolan och sen hem till adi & sov som en sessa.

idag har jag kört runt med pappa, ätit indiskt & sen kommit hem hit. nu ska jag snart iväg till jobbet på första gången på guud vet hur länge. ska bli skönt men ändå surt nu när vädret är som det är.

imorgon börjar mini-lovet. blir nog inte så mycket lov för mig, måste ta tag i matten nu.
förresten så bokade jag ansiktsbehandling dagen efter nationella provet, helt perfekt ju!

nu kom varant så jag ska slå lite på honom, pusspuss!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0