fröken spara

jag tror inte jag berättat om min lilla budget jag lever på nu inför sommaren. 200:- i veckan ska jag klara mig på, och det går väl som det ska. så på två månader har jag nu sparat in 4 lax & jag är helnöjd. har inte köpt någonting, förutom en väska på h&m i fredags. men jag fick lönen & kunde inte motstå. blev en fika också men sånt är ju livsviktigt!



sådär ser den ut. ni måste ju känna igen den, halva jönköping äger ju en sån. & jag kan ju inte vara sämre, haha. jag gillar den iallafall så spela roll.

nu har jag städat hela rummet så det stinker rengöring. nu ska jag ta ett bad, blir nog ingen matte idag. åh, jag veet hur mycket jag kommer ångra mig om jag inte sätter nationella. kanske borde göra lite? jäkla bajs matte!

smell ya later!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0