jag är en lipsill

zappade lite mellan kanalerna när det var reklam på top model, och fastnade på grey's. någon mer än jag som lipade??!! stackars stan! och hur söt var inte han då?

nu ska jag tvätta fejjan & borsta gaddarna, sen blir det att bädda ner sig i avsnitt två av sex & the city.

en killkompis berättade idag att hans flickvän börjat köpa färglada skor & babblat på 24/7 om carrie sen han köpte sko-boxen med alla avsnitt till henne. det ÄR en sjukdom!

haha ain't live lovely?

imorgon slutar jag 1200, då blir det lunch med mami, upp & hjälpa henne med lite jobb, plugga matte & sen kanske vidare till körskolan om jag har någon energi kvar. HAHA jag känner verkligen inte mig själv.

life IS lovely.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0