lista

10 favoriter

färg brun
mat pasta
band j holiday är cute
film crank
bok pojken som kallades det
sport promenera om det räknas?
årstid sommar (med sol då, alltså)
veckodag fredag, lätt!
glassmak choklad, ben&jerrys brownie fudge!
tid på dygnet kväll


9 för tillfället

humör seg
smak yoplait blåbär&hallon
kläder leggins, långt linne, oversize skjorta + flätat skärp. laaamt
bakgrund ?
nagellack genomskinligt
tid 1056
omgivning dålig tv som sagt, annars tyst och skönt
irritationsobjekt blondin :|

8 första

bästa vän jenny
screen name pussgurkagirl på lunar
husdjur katterna som jag inte ens kommer ihåg
piercing öronen
förälskelse förträngt
musik kom aqua eller spice girls först?
bil det kommer det kommer!
kyss ingen aning!


7 senaste

cigarette vadå, klockslag?
mat frukostflingor + youghurt
dryck äppeljuice
biltur måste varit med pappa från adi hem till mig.
kyss igår
spelad låt mariah carey på tv:n :|
tv- program top ten at 10


6 har du nånsin

dejtat nån av dina bästa vänner nix
brutit mot lagen yepp
blivit arresterad haha nä
badat naken vem har inte?
varit med på tv inte planerat iallafall
kysst någon du inte känner ingen helt okänd


5 nej tack

kläder body, stråhatt & manchester
mat fårhuvud, kroppkakor & svamp
musik hårdrock, deppmusik, opera, sprikmusik & små killar som försöker sig på rap.
dryck pepsi, cola light, varmt vatten, öl & hostmedicin?
personlighetsdrag folk som tror sig går mig på nerverna!


4 saker

du gjorde igår kväll sov, deppade, åkte buss, pussades & borstade tänderna
du kan höra just nu oprah, data-surr, applåder, bilar & kurr i magen
du inte kan leva utan saker? familjen, adi, god mat, handkräm & apelsinjuice
du gör när du har tråkigt läser bloggar, äter, sover, tittar på tv eller ringer någon.


3 personer

du kan berätta allt för linda, adi, mamma
du tycker om jag tycker om fler än tre?
du inte gillar lärare har blivit ett hatobjekt senaste tiden.


2 val

kaffe eller te kaffe
vår eller höst vår, absolut!

1 önskan att den turen jag haft hela mitt liv med bra hälsa, inga olyckor & underbara människor runt omkring mig håller i sig resten av mitt liv.

image4


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0