söndagsstress

jag hatar söndagar! det är alltid massa jobbiga saker man måste göra. idag t.ex, jag ska städa, plugga matte & bada. klockan är ju bara 6 än så länge men jag orkar inte stressa.

kom hem från pappsen för en stund sen. våran söndags-middag satt som en smäck idag, behövde lite normal mat efter allt skräp jag stoppar i mig på veckorna.

denna veckan kommer nog bli super. hörde att vädret kommer bli super, hoppas hoppas.
måndag: uppsats engelska, skola, sen får vädret bestämma. kanske lite teori-plugg.
tisdag: skola, jobba
onsdag: skola, extra-matte sen grilla eller något mysigt. pappa åker & lämnar förhoppningsvis nycklarna till oss.
torsdag: ledig
fredag: ledig

ska försöka boka in nån massage eller något för presentkortet jag fick på atlantis av philip & fofo i födelsedagspresent. det lutar nog mer åt en ansiktsbehandling men massage hade varit riktigt skönt.
nån som har tips på någon behandling?

nu ska jag slå på energin & sätta igång.

puss.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0