-

Är du kär just nu?
Ja

Har du kysst någon idag?
Nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
Japp

Har du ett förhållande?
Ja

Om nej, varför inte?
-

Hur många har du varit tillsammans med?
3 tror jag

När förlorade du oskulden?
16

När går gränsen vid otrohet?
Strul

Har du varit otrogen och om ja, varför?
Nej

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det?
Ja

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
-

Är du romantisk?
Jodå..

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Nej

Är du svårflörtad?
Ne, det tror jag inte iallafall.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Skojar du eller?

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
Henke tror jag..

Hur länge höll det?
Nån vecka, haha

Har du någon gång slagit någon du tyckt om?
Ja

Har du lekt med någons känslor?
Nej, inte medvetet

Har du haft sex med över 20 personer?
Nej

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
1 ½ år & still going strong

... och ditt kortaste?
Nån vecka..

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Förhållande

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Nej

Är du en bra pojk/flickvän
Som fan!

Hur många har du haft sex med i år?
1

Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet)
Adi

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Kommer väl inte jag ihåg?

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Nej

När fick du din första kyss?
Typ, för längesen..

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
20 nåt tror jag.. Mamma iallafall

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
HAHA no way!

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Sådär på överarmen i ett hjärta med taggtråd? Nope!

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Ingen aning, har inte räknat.

Vad gillar du för stil på tjejen/killen?
Stil? Egen antar jag..


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0