blåa naglar

dagens första inlägg och klockan är snart sju, skamligt! har iallafall haft en perfekt ledig dag med mami!

hon drog med mig på blåbärsplockning i skogen kl 12 imorse, helt seg & trött. men efter att man fyllt bottnen på hinken kommer man snabbt in i det & jag samlade ihop 2 liter efter nån timma - och tillslut går det nästan inte att sluta. så ikväll ska vi nog göra blåbärsglass, mmmumma.

sen åkte vi & käkade lunch, sen förbi pappa. han skänkte lite småprylar till mig & mitt rum, sen åkte vi & fyllde på med lite annat. ska visa hur det blev sen!

nu ska jag njuta framför datorn lite, & sen börja pyssla här inne. vad händer ikväll btw?



freakin hot!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0