framsteg

dagen har varit bra! började med marknadsföring, något jag tycker är skitkul & verkligen skulle kunna tänka mig att jobba med. efter det hade vi projekt en liten stund, snackade lite inför presentationerna & så. nu börjar allt komma igång igen, kul!

efter det åkte vi upp till a6, jag hittade en massa grejer jag ville ha, men vet ni? jag avstod! framsteg huh?! :D

käkade på donken en snabbis, sen körde vi hem zan & sen åkte vi mot torpa. plockade upp adi & sen hem till mig. han & brorsan kollade 8 mile så jag passade på att sova. inte helt lätt att vara pigg en hel dag efter 7 h sömn :|

nu har vi lagat mat, ätit & nu sitter jag & dricker min nya favorit, iskaffe. finns att köpa på ica maxi, jag blandar i lite oboy så blir den som en clarachino :D mmm-m-m.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0