här va de livat



morsan går på högvarv. hon har två extra veckors semester & hon har redan börjat flippa ut. idag kl 11 praktiskt taget drog hon mig upp ur sängen, tvingade mig till ikea där jag gick runt helt sömnig. sen började jag se massa fina tallrikar så jag piggnade till. köpte med oss huuur mycket tallrikar & skålar & skit som helst men bra blev det :) sen chansade hon på en hylla som också blev bra. hon har fått för sig att hon ska ställa upp hennes väskor fint, så nu sliter männen i vardagsrummet, moahaha!
ja sen blev det mat, självklart jag som lagade. fläskfilé, klyftpotatis & bearnaise. och honungsmorötter till, bästa!

så nu är det full rulle här hemma, alla jävla tallrikar ska ju diskas, & tallrikarna som redan stod i disken. kaos helt enkelt. jag ska nog plocka & göra mysigt i mitt rum med, eller bara fastna vid datorn ;)




Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0