hemma igen

åh, vilken hetsig dag det har varit.
vi kom iväg för sent, vi körde heeelt fel när vi väl kom till gbg (mamma lyckades köra mot trafiken), vi hittade ingen parkeringsplats men när allt var ordnat var det som att vara i himmelriket! mamma & jag var som galna när vi sprang runt, philip & adi var våra små packåsnor, tänk att de stod ut. middagen med lina & indika var jättelyckad, vi gick till elins "la gondola" & åt jättegod pasta. mmmh :) dagen blev lyckad & jag hittade allt jag letade efter + mycket mer.

cardigan
shorts
skor
jeans
oversize t-shirt
ring
öronhängen
leggins
ljus
"påse" till bomullspads
linne
och säkert något mer..

tänkt visa er men nu är jag alldeles för trött. jag ska plocka undan allt från sängen, tända mina nya ljus & mysa framför tv:n.
imorgon är det en dag med emelie inplanerat, blir nog nice det också.

puss & godnatt.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0