lyckat

för att väga upp gårdagen blev denna kvällen super. först fick jag & adi vänta på linda i en jävla timma för att ludde hade bajsat vattenbajs på balkongen. sen åkte vi förbi shell, hookade lite korv & körde till stugan.
först åt vi sushi
sen åt vi räkor
sen åt vi kräftor
sen åt vi soppa

så nu är jag mätt.

imorgon ska jag stå för maten, något med potatis blir det. min nya favorit, stekt potatis. mmmmm :)

och så ska jag ringa indie & planera någon dag i veckan då vi ska åka till gbg & ha återträff. ska bli såå mys, lite shopping på det & jag är supernöjd!

nu ska jag hoppa ner i sängen med adi, idag sover vi hos mig. min säng är så liten, det brukar sluta med svett. vi får se hur det går!

puss

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0