min

vad heter han: adi latifovic
vad har han för favoritfärg?: blå
vad har han för ögonfärg?: gröna
klädstil: oversize ungefär. allt måste vara speciellt, ingen annan ska helst ha det han har på sig.
har han färgat håret nån gång: inte vad jag sett
längd: 177 tror jag
har han klippt sig någon gång: ja, men hans mamma är den enda som får röra hans hår, så länge han inte ska snagga sig, då får jag exprimentera!
har han piercat sig: i öronen men de har växt ihop ( inte öronen alltså, utan hålen )
har han några tatueringar: nix
dricker han: ja men sällen tack & lov
röker han: ja
vad har han för mobil: en svart liten lg
vad vill han bli när han blir stor: rik, flytta till bosnien & lata sig.
vad har han för färg i sitt rum: blått
har han någon/några systrar: ja, 1
har han någon/några bröder: 1 där med
är han född i sverige?: nix, srebrenica i bosnien
vad är hans favoritmat?: skräpmat, typ kebab, pizza & hamburgare men också bosnisk mat, mm :)
vilken mat hatar han?: fisk
vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: bjuda alla hans kompisar på massa skit. köpa en bil?
har han bråkat med nån någon gång: ja det är väl klart? men han är som mig, arg i 10 min. sen mysig igen :)
vad brukar han göra på helgerna: lata sig eller gå ut & parta med mig
vad har han för musiksmak: hiphop, konstigaste hiphopen också :S
brukar han svära mycket?: ne faktiskt inte
hur/var träffades ni första gången?: rådhusparken på kalajset för ca. 3 år sen. då var han elak :|
vad påminner dig om honom: hundar, eftersom han älskar sin så sjukt mycket
vad var det första han sa till dig: "du e keff" eller något säkert, haha!
vad var det första du sa till han: samma antagligen..
vad brukar ni oftast skicka sms om: var vi är, eller pussinuttiga saker
är han beroende av något?: mig (A)
vad kallar du honom: adi eller plutten, haha
vad kallar han dig: bäbis
tränar han: ne men det brukar bli fotboll när det är fint väder ute
hur länge har ni vart tillsammans: första gången sommaren 06, nu sedan 14 maj 07
hårfärg: mörkbrun
när fyller han år: 29 maj
om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: en kaktus!
om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara?: mysig, lat & underbar
gillar du honom?: älskar

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0