plugg & kyla

linda kom förbi & höll mig sällskap, hon passade också på att plugga. alexandra kom, vi åkte till sibylla & sen åkte vi ner till stranden. förstår inte varför jag ens åkte dit, eller vad jag förväntade mig. jättekallt, fullt med folk & sämst underhållning (endel undantag fanns). stannade till 11, åkte hem & tittade på sex & the city.

imorgon blir det plugg för mig & adi, sen utgång om det blir som planerat. har inga pengar men som tur är finns det kvar dricka hos linda, henne kan man lita på!

puss & godnatt




Kommentarer
postad av: Anonym

vad använder du för smink, rengöring, krämer och så vidare?? Du har så fin hy.

2008-08-15 @ 10:29:34
postad av: amina

svar till anonym: jag använder bronzing powder från h&m, som rengöring har jag lumenee shine control sminkborttagning, ansiktsvatten & ansiktskräm. skitbra! tack så mycket ;)

2008-08-15 @ 12:16:05
URL: http://hilife.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0