precis som en dag ska vara

- först världens godaste frukost, blåbärskräm ( mamma gjort ), baguette, två ägg, apelsinjuice & kaffe
- fixa & trixa
- promenad till linda
- skola
- först filosofi. kommer nog bli en ganska konstig kurs, det finns ju inget direkt rätt & fel. kändes ändå superbra!
- rättskunskap med anita. kan det bli bättre? massa diskussioner, sånt gillar vi.
- finansiering & kalkylering, perfekt för mig. kommer gå så bra!
- a6, hittade ingenting. lika bra!
- hem till linda, förbi ÖoB, bråkade med blattepappa, sen ner till körskolan
- körlektion i 80 min. alla överlevde. känns skitbra, på måndag bokar vi uppkörningen!

nu ska jag äta majs med mamma sen försöka snika lite övningskörning så jag slipper ta bussen upp till adi. anita gav oss ledigt imorgon, hur underbart är inte det?

i'm happppiii

Kommentarer
postad av: Rebecca

Precis som en dag ska vara fast utan skola.

2008-08-21 @ 21:07:07
URL: http://rebcca.blogg.se/
postad av: gingerjennifer

tack:) ja lägenheten är underbar:)....

2008-08-21 @ 22:38:24
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0