shitty natt-tv

åååh varför är det aldrig någonting bra på tv efter kl 0000? kanske för att man borde sova, men vi som är pigga då?
till följd av detta kollar jag runt på en massa döööötråkiga bloggar om allt och ingenting. vimmelbilder också, som ni kanske förstått. men dessa tar ju slut, och det verkar de roliga bloggarna också göra.

så nu ska jag läsa ut sista gg-boken. har snålat på de sista sidorna nu i två veckor, har inte tagit tummen ur rumpan och köpt den femte. dags kanske?

imorgon ska jag plugga från halv 11 till halv 6. jo, det ska jag. jag ska stänga in mig på mammas kontor med massa godis & fika, sen ska jag komma ut helt hjärndöd, lagom till middagen med mormor. hur kommer detta gå?


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0