sista tråkiga provet

nu har jag slappat alldeles för mycket idag.. dags att sätta mig med geografi papperna & försöka bli klar. mamma lärde mig ett smart sätt att få ihop all viktig fakta utan massa papper överallt.
jag hade massa sidor jag skulle läsa i boken, så jag kopierade alla (är inte så jobbigt som det låter), markerade det jag tyckte var viktigt sen sammanfattade jag det viktigaste & renskrev det. när jag hade c.a två A4 med stödord häftade jag ihop orginalpapperna & så gjorde jag med alla. nu har jag c.a 10 högar, mycket enklare att plugga på det viktigaste & det sista jag gör är att läsa igenom allt.

detta året har vi bara roliga kurser
_ finansiering & kalkylering
_ marknadsföring
_ filosofi A
_ svenska B
_ ung företagsamhet
_ ecdl-kurs
_ projektarbete

så jag tror konstigt nog att det är det sista tråkiga provet jag någonsin kommer ha. tjoho!



det är en jävla lyx att gå i trean!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0