släkt träff med pizza

vet ni någonting jag verkligen avskyr? endel pizzor. önskar att jag kunde njuta av pizza, eftersom det är så enkelt & passar nästan alla. förutom mig. den enda jag kan äta är med nötkött, finns två i stan jag gillar. annars är det blää! men idag blev jag tvingad. tog en med fläskfilé & bearnaisesås, det gick väl ner men jag njöt knappast. usch o fy! resten var glada iallafall, det är ju bra.

imorgon blir en seg dag,
0935 rättskunskap
1045 sluta skolan, ner & sola
sen är jag fri till 1600 då jag jobbar i 5 h.
onödig dag? yes!
sen blir det nog utgång om linda tillåter,
måste inviga nya dojjorna! heeelt kär!

nu ska jag pyssla om mig själv & göra ansiktsmask. har köpt en kräm som gör mig sååå fet i ansiktet, uscha! slut med den i framtiden, hoppas leran från marocko kan återställa fejjan. sen ska jag smörja in mig med body butter red berry från h&m, it's absolutely underbar!



fast rosa. mmmmmm..
(och visst är den fin?)

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0