6 sanningar om mig

1
jag älskar flingor. det är det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen (nästan..) och jag blir överlycklig om jag hittar några goda i skafferiet. allt man äter i skål, med antingen filmjölk, mjölk eller youghurt älskar jag.

2
jag är otroligt klumpig & slarvig. "ojdå" är någonting jag säger minst 5 ggr om dagen. jag slår mig, spiller, välter saker & glömmer saker jättelätt.

3
jag tränar aldrig. jag är otroligt svag men det är ingenting som stör mig mer än när man är och handlar på ikea eller något liknande. min väska som brukar vara sjukt tung är inga probs, inte shoppingkassar heller ;)

4
jag kan äta hur mycket som helst. jag är alltid hungrig, blir jag mätt är jag sugen på något annat. det är väääldigt sällan jag inte kan tänka mig att äta någonting.

5
jag är rädd för flygande saker. inte fåglar eller flugor, inte ens getingar. men nattfjärilar. det är helt sjukt, jag kan inte ens titta på dem. usch!

6
jag inbillar mig saker, t.ex att min huvudvärk går över. ger du mig någonting du säger är en alvedon försvinner min huvudvärk. jag bestämmer mig också för saker, t.ex att skolan är rolig. det var min första tanke & den håller i sig. till skillnad från idrott, första lektionen sög & det tycker jag fortfarande att det gör.

Kommentarer
postad av: Jennie

det påminner lite om mig fan.. haha

2008-08-10 @ 23:10:54

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0