vad är grejen med vimmelbilder?

allvarligt nu.. hur kul är det att bli fotad på krogen? jag tittade igenom några nu och folk ser helt överlyckliga ut! skadeglad som jag är tycker jag det är svinkul när jag ser någon riktigt misslyckad pose eller någon som verkligen inte trodde han/hon blev fotograferad. och jag tror det är som när man tar skolfoto i skolan, man har ingenting att säga till om, du får varken ta om det eller ta bort det. taget är taget liksom.

och hur många har egentligen blivit tagna på bar gärning genom vimmelbilder? jag har träffat många på krogen som har sagt att de är sjukanmälda, pojk/flickvännen vet inte att de är ute. eller tänk de som är minderåriga & som stolt visar upp sin öl. sen vips finns bilder med i tidningen som pappa tar med sig hem från lunchen. woops!
jävla surt att bli avslöjad på ett sånt sätt.

jag själv undviker vimmelfotografer. inte för att jag har något att dölja, men det är något läskigt över det hela. tänk om han/hon gör någon min så jag asgarvar, eller så har min bacardi vattenmelon färgat av sig på läpparna (se linda på bild) eller så står någon bakom och gör kaninöron utan att jag vet något. nä fy fan!



men baby, du lyckades med posen iallafall! ;)

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0