världens barnsligaste arbetsplats

idag har jag jobbat av mina 4 h och lyckats med många skratt. det är något sjukt med mcdonalds jordbron, varje gång jag jobbar skrattar jag åt något.

är det inte mickes eller calles sekundära uppgifter, typ "klä av dig i DT:n" eller "slicka på alla skedar synligt innan du ger ut dem" så håller de på med barnsliga lekar, typ "buy sea chair ten" eller "snow pea mao lin". idag hade vi kul åt alla pruttljud som finns, och tillslut skrattade vi åt varenda ljud som hördes. skit i lönerna, skit i stressen, skit i matavdragen, kul är det iallafall!

nu ska jag ta en dusch & tvinga adi bädda, så jag kan lägga mig som en prinsessa & sova skönhetssömn! imorgon går vi 2 ½ timma i skolan, lyxigt va? ;)

Kommentarer
postad av: AnnMary

Tack!!! :D

2008-08-31 @ 22:42:02
URL: http://annmary.blogg.se/
postad av: linn

tack det samma =)

2008-08-31 @ 22:42:17
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0