2008

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? oh yes oh yes
2. höll du några av dina nyårslöften? jag hade bara ett - körkortet. & det fixade jag!
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nope, men på smällen!
4. är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? trygghet & mer äventyr
5. vad var din största framgång 2008? måste nog vara matte C. jag fick för mig att jag var sämst på matte. bäst är jag int men jag kan om jag vill. att jag gav mig in på det förvånade mig själv. jag vet inte slutbetyget än, men jag har gjort ett försök & det blir nog som jag vill tillslut.
6. vad spenderade du mest pengar på? kläder. det är hemskt hur mycket onödiga pengar som hänger i garderoben.
7. vad önskar du att du gjort mer? tänkt på mig själv
8. vad önskar du att du gjort mindre? förväntat mig alldeles för mycket av andra människor
9. hur tillbringar du nyår? middag med gänget först, sen vet vi inte. spännande & ångest på samma gång?
10. vem saknade du? saknar många. vänner jag glidit ifrån & sen är det svårt att ta upp samma kontakt igen.
11. finns det någonting du ångrar med 2008? jag tror jag lärt mig mer detta året än något annat. allt jag gråtit över har gjort mig klokare & så är det med allt. det finns ingenting jag gjort 2008 som gjort mig svagare eller olyckligare.
12. vilken del av 2008 var bäst? de sista månaderna. jag har umgåtts med de jag vill & varit helt oberoende. kommit närmare pappa & åkt på weekend-resor & haft skitkul.
13. hur tror du 2009 blir i sin helhet? förvirrande. jag vet att det kommer bli en jätteomställning att sluta gymnasiet. jag hoppas att jag är stark nog att flytta ifrån jönköping & börja plugga. jag ska kämpa för att jag ska må bra - med högskola eller utan. det blir som det blir, så länge jag mår bra så är jag nöjd!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0