BET YA DIDN'T KNOW

× jag heter marianne i andra namn
× jag äter mer än någon jag känner
× jag har läst franska i flera år men kan inte räkna till 50
× jag har inte färgat mitt hår sen 6an
× jag har 12 halv fastrar & farbröder
× jag har ett utåtstående öra, bara ett!
× jag har skomakartumme
× jag kan låta som en visselpipa
× jag har 36.0 som normal kroppstemperatur
× jag har spelat handboll
× jag kan äta något äckligt bara för att det är nyttigt
× jag tror alltid det bästa om folk
× jag gråter jätteofta
× jag ville bli tuff ensamstående mamma när jag var liten
× jag är vädur
× jag har bara haft 1 seriöst förhållande
× jag har därför bara varit kär 1 gång
× jag är vänsterhänt
× jag vill vara modig nog att skaffa ljusare hår
× jag vill testa att permanenta det vågigt också
× jag tycker att jag är 100 ggr snyggare när jag är solbränd
× jag älskar att laga mat
× jag vill kunna måla
× jag kan inte sova med smink
× jag tror jag blir lyckligare av skor & kläder
× jag är intresserad av andras liv
× jag gråter om jag ser någon annan gråta
× jag tränar aldrig
× jag är en morgonmänniska
× jag älskar att äta frukost
× jag ger hellre än att ta
× jag snackade till mig ett MVG i historia
× jag har väldigt svårt för att vara arg på någon
× jag tycker om att vara småsjuk
× jag pratar med min mamma om allt
× jag har aldrig varit i slagsmål med någon annan än min bror 
× jag har haft piercing i både naveln & näsan
× jag har kvar min första lönespecifikation
× jag och min kusin är sjukt lika
× jag vill tatuera mig på foten
× jag har världens tråkigaste hår
× jag kan sitta på ett café en hel dag
× jag älskar uteserveringar
× jag tycker bio är överskattat
× jag är grym på att skriva barnsligt
× jag såg en gång ut som kannibalkocken i håret
× jag vill plugga så länge det går
× jag pratar alltid för snabbt
× jag är otroligt klumpig
× jag har alltid varit ledartypen

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0