can't sleep

jag måste måste bli frisk imorgon. inget snack om saken. jag är en mammasflicka som inte vågar göra något annat än det mamma säger & hon tycker inte att jag ska gå imorgon. därför måste jag visa henne en termometer som visar 36.7 imorgon, högst! jag måste få reda på matteprovet, på svenskaprovet, jag måste hitta en klänning, jag måste köra pappa & jag måste göra klart svenskan & sola. imorgon. onsdag är det imorgon va?! två dagar har gått & jag har bara lämnat lägenheten för ica. förstår ni depressionen??!

jag kan inte sova nu heller. herrejävlar detta är inte min vecka. jag är lycklig ändå & jag börjar bli van vid det. feels great men jag behöver fortfarande sova. tacka schemaläggaren för sovmorgonen till kl tolv imorgon!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0