freak like me

HA! vet ni vad? kom till skolan & gissa vad, vi har ingen rättskunskap! MOAHAHAHAHAHAAAA! där fick mitt dåliga skolk- samvete en riktigt verklighets chock, ibland är det smart att vara dum. kind of?
kom till skolan & fick en uppgift, lika rolig som alla andra. "skriv om grönlänska". piece of cake tänkte jag. hm, med en efram & en dalle & lite driola så var det inte så lätt som man trodde. men men, en lektion till sen ska det vara färdigt. blir till o sätta lite krut i baken på dem så de sätter fart!

kom hem hit & pappa stod utanför med en kastrull som han gör varje onsdag. idag var det indiskt, men mycket godare än det från restaurangen igår. jag & linda blev lyckliga av den goda maten så vi pluggar för fullt. eller, ja ni läser ju trots allt ett blogginlägg producerat av mig så en liten paus har jag unnat mig. men mer än så är det inte, jag pluggar!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0