GÖTEBORG

fredag
efter många om & men så åkte vi, kom fram vid fyra & checkade in. rummen va skitfina & hotellet hade lämnat vin & massa gott till oss, överraskade? yes.
vi gick ner på stan & boel köpte sina efterlängtade skor. vi gick & åt & sen gick vi tillbaka till hotellet. simon hade fixat så vi var med på gästlistan till blvd, & det skulle vara värsta grejen där så det fick bli planen. först gick vi förbi chez moi där det inte fanns någonstans att sitta men det var billigt, så visst. vi var där i mindre än en timma & sen gick vi till blvd. det var feeetaste kön så vi trängde in oss i mitten. trögaste var att de hade gästlistan & de vanliga i samma kö, vadfan?! hamnade bredvid såna fjortisar som "kände darin" & var helt desperata. vi trängdes & knuffades & klämdes i en halvtimma & en meter innan ingången säger vakterna "gästlistan gäller inte längre & det är 20". jaha. vi gick därifrån & träffade emelies kompisar. de ville till "något lugnt ställe" & det ville ju inte vi. blev en promenad bort mot trädgår'n & där stannade vi ett tag. jag & linda gick till burgerking & åt, sen gick vi till hotellrummet & slappade istället. däckade vid 4 & försov mig till frukosten.

lördag
frukostbuffén var supergod som vanligt. bakis & ofräscha plockade vi på oss för mycket denna gången också. vi gick ner till relaxen & badade & bastade, underbart. efter det mådde iallafall jag bättre så vi tog bilen till femmanhuset efter en stund. det värsta var ändå när vi hade varit nere vid relaxen, man behövde kort för att kunna åka hiss. eftersom det var utcheckning kl 12 & klockan var 10 över så funkade inte våra kort, & där stod vi i badhanduk & var dyblöta. ok, vad fan gör vi?! vi stod i receptionen & droppade, emelie fick snacka till sig nya kort & vi kom upp till hotellrummet. där upptäcker vi att min kamera är borta så det blir ett helt projekt att hitta den. det visade sig att vi hade glömt den vid duschen nere i relaxen, smart! vi packade & åkte iväg. vi åt den godaste bakismaten någonsin & mådde ännu sämre efter det. jag körde fel & fick panik & fick vända & grejer. alla somnade i bilen så jag satt & sjöng själv. sen vaknade alla & det blev ett jävla liv i bilen. men kul va det :D

 

1 fresh!
2 hälften av korten är halva?
3 jag tror jag fick en läppglanspuss av emelie
4 boel goes diva
5 båda goes diva
6 alla ska posa men misslyckas
7 "silence, I KILL YOU!"
8 nyktra!
9 ja, hälften av korten är halva
10 boels blondinbella smile!
11 hahaha
12 ännu ett halvt kort, men boel är söööt
13 älskling
14 jag är grym fotograf mhm!
15 haha så snygga dagen efter
16 bakismat är livet!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0