JULDAGEN

julafton blev skitrolig tillslut. efter många om & men fick vi lämna lägenheten & för första gången i våra liv åka iväg på julafton. vi drog med oss massa folk & åkte ut till stugan. det slutade med att iallafall jag hade skitroligt & alla andra skrattade tills de fick ont i magen så jag antar att alla hade kul. kl 2 åkte vi hemåt & jag däckade direkt.

nu ska jag & philip åka tillbaka & städa. för idag kommer pappa hem
kl 4 ska jag åka till gbg & hämta honom, så jag hinner precis äta massa julmat & mysa med släkten.

jag har höga förväntningar på ikväll - juldagen sägs ju vara dagen D om man ska gå ut. jag har aldrig varit ute på juldagen innan eftersom mamma håller hårt på traditionerna & på julen ska man vara med släkten. men nu är jag 18 & they can't stop me! ;)

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0