piece of words

jag har tänk lite & helt plötsligt blivit vettig.

inatt ska jag köra pappa & jag kommer inte sura.

jag har bestämt mig för att rota i garderoben & hitta något tills på fredag. jag ska spara pengarna till göteborgsresan nästa helg istället, känns lite bättre att ha roligt där än att ha en fancy dress på centrum.

jag skiter också i provet imorgon & gör det vid nästa provtillfälle som de andra vettiga människorna i min klass tänkt att göra.

sen ska jag inte försöka få bort tiden på lördag utan jobba fyra timmar istället för nio. blir lite pengar & jag slipper tjata på någon annan.

jag ska sluta grubbla på saker jag inte kan göra någonting åt. folk har alltid gjort & kommer alltid göra som de vill, spelar ingen roll vad jag tycker eller vill. jag ska sluta förvänta mig saker av folk & sluta ge till de som inte förtjänar det. jag ska tänka på mig lika mycket som andra tänker på sig själva.


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0