saturday night

dagen har varit lugn & skön. simon kom förbi & tittade på the hills med mig. han har blivit hillsad & hatar spencer lika mycket som jag & emelie gör. such a biatch!
jag & emelie typ våldgästade simons middag & blev övermätta. sen åkte vi till emelie & spelade alias, simon & emelies mamma sopade banan med mig & emelie, det kunde man ju inte ana.
jag åkte till jobbet kl nio. en man kort & ni kan ju gissa resten. kom därifrån kl halv två, åkte till emelie, åt världens grymmaste kladdkaka & sen körde jag hem resten av klicken. nu är jag hemma & luktar mat, så jag sover i vardagsrummet idag igen. efter allt jobb & alla utekvällar sover jag mer här än i mitt rum. like it!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0