TOPSHOP

önskelista 081214

1 bandeau dress den perfekta färgen. jag behöver verkligen en bekväm, snygg klänning.
2 leather fold over purse älskar den. färgen är rolig & det är den snyggaste modellen.
3 chiffon frill dress tillsammans med ett par höga klackar, som en smäck
4 cornelli tulip tunic vanlig men inte tråkig. snyggare mönster än de andra liknande
5 knitted beetroot poncho åh. färgen ser sååå mysig ut. modellen är skitsnygg
6 full skirted trench coat den perfekta trenchen! ett måste till våren.
7 safara peeptoe mmmm... flawless
8 seamed pencil skirt jag har en kärlek till höga kjolar & den här är den snyggaste jag sett
9 tails blazer jag har en blå men behöver en svart. den här är klassisk & snygg. love it!
10 twist front drape side tunic basic men ändå skitsnygg. gillar banden. gillar allt.
11 spray pushlock clutch ta bort banden & den blir skitsnygg. s k i t s n y g g
12 petite lace cami jag blir glad bara av att titta på den. som en dröm.





Kommentarer
postad av: HS

ehh skitsnygga allihop!!

sista linnet e fett sött

2008-12-14 @ 16:42:42
URL: http://haniins.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0