f*ck yeah!

JAAA!!!

på torsdag åker jag, mamma adi & philip till marmaris :D såååååå skönt. & jag är överlycklig för att adi följer med, alla mina favoriter på en gång! kan det bli bättre?!
jag, mamma & philip var där förra året & vi var supernöjda, vädret var underbart, maten & folket var underbart så förväntningarna är höga.

så imorgon åker jag med linda till gbg för lite förberedelse-shopping.
detta behövs:

flipflops
annan typ av tunna skor
bikini
after sun
snygga shorts i ljusa färger
klänningar
snygg & bra beachbag

kan ju självklart köpa detta i jkpg också, men roligare att åka till gbg & köpa lite annat, right?

nu ska jag försöka sova, utan adi för en gångs skull. tänkte att jag kunde vara utan honom lite inför resan, smart va?!

godnatt!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0