i huvudet

blev inget rosenlund, men det blev fint väder. trots detta så känner jag mig nere & förvirrad & slutkörd i hjärnan. känns som om livet flyger förbi & jag tittar på, & jag är så rädd för att vakna upp om 5 år & känna att jag gjorde skit av mitt år som 18 år. för det är väl nu jag ska njuta, göra det jag vill, må bra, vara lycklig, vara impulsiv & känna mig både som ett barn & en vuxen, på samma gång?
det känns som om jag ser både för seriöst & för oseriöst på allting nu, skolan, jobb, körkort, semester, städning.. jag ändrar åsikt om saker & ting hela tiden, vet inte vad jag vill & tillslut drabbar det andra, eftersom jag är inte helt klar i huvudet längre, jag är inte mig själv & jag lever inte mitt liv så som jag vill hela tiden.
nu låter det som om jag är instängd & tvingad till massor, så är det inte. det känns bara som om tiden tickar & jag gör ingenting.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0