jag & shopping

mitt bästa köp: mina mörka dieseljeans. gillar egentligen inte mörka, hade bara ljusa tills jag insåg att det inte passade till allt. & jag köper alltid billiga jeans, för jag tror att jag ska ramla & ha sönder dem om jag köper dyra. men de la jag ner lite mer pengar på & jag ångar det inte
mitt sämsta köp: alla dessa jävla skor! jag köper alltid minst 1 par på rean, & då ska de vara svinbilliga, alltså dinsko eller liknande. & de är ju inte de bekvämaste dojjorna i världen när de kostar under 200, så jag har gjort många tabbar.
billiga jeans är också skräp har jag insett, så de har jag många av, & alla har tappat formen.
mitt dyraste köp: svea-jeansen som jag typ bodde i, min vinterjacka & massa onödiga kläder med "populära" märken.
mitt billigaste köp: mina skor, igen. billigaste ligger nog på en 50-lapp, men de har jag inte använt än.
mitt senaste köp: klänning, shorts & kjol, förra inlägget
mitt nästa köp: någon snygg bag i turkiet hoppas jag stenhårt på!
ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: köpte chinos när det fanns beiga, nu orkar jag inte ens leta längre! + det kommer kännas liiiite efter att komma med dem nu i juli ;)
mitt önskeköp: ett par riktigt snygga jeans som sitter som ett smäck, som aldrig tappar formen, som är låga & tighta, lagom mörka & som håller år efter år. & en lika perfekt väska :D

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0