like a kid

det är så roligt när jag kommer på mig själv med att vara så otroligt barnslig i vissa situationer. idag t.ex, jag vaknade med exakt samma känsla som jag gjorde på min födelsedag & på julafton när jag var liten. men det är skönt på ett sätt, man vet att man inte blivit tråkig än, & känslan är ju så mysig också :)

idag blir det då gbg, om linda inte ändrar sig. man vet aldrig med henne riktigt ;)
maria åker till iran också. lite sorgligt, så är det varje sommar. men men

nu ska jag springa runt & hitta något att göra i några timmar, duscha?

Kommentarer
postad av: Anonym

kika gärna in min blogg

ha en bra dag :)

2008-07-14 @ 10:19:48
URL: http://naataliiees.blogg.se/
postad av: Matilda

Hejsan! sjukt snygg blogg!

En kompis hade fixat min i går för jag är sämst på sånt men nu när jag vaknade i morse så är headern borta! skulle du kunna hjälpa mig att lägga in den? jag har den klar och allt, behöver bara sättas inte!

Skulle verkligen vara hur shyst som helst!

2008-07-14 @ 10:36:09
URL: http://gotit.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0