mina nya skönheter

nu är jag tillbaka från storstaden! vilken hemsk trafik det är där alltså! tack & lov att inte jag behöver köra (än), & för att linda är grym!

blev inte så mycket shopping, men det som blev är jag nöjd över, & jag kom lindrigt undan!



kjol / väldigt kort tubklänning, 99,50 på indiska
shorts med broderade blommor, 179 på indiska
& min favvo, kort klänning med fin rygg, 125 på MQ

så min inköpslista från igår kan vi ju glömma, här var det inte mycket som stämde.

i m o r g o n :

packa smutstvätt hos adi, tvätta hos mig
städa hos adi
växla pengar
städa hos mig
lunch hos morfar

får se om jag hinner lite städning idag, troligen inte. nu ska jag sätta mig på bussen upp till adi, tar nog inte med mig datorn, då blir det garanterat ingenting gjort.

förresten, jag har blivit en sucker för gossip girl-böckerna! perfekt semesterläsning i tell ya!

get your freak on

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0