resfeber

har gått runt med ont i magen heeela dagen idag, resfeber säger mamma att det kallas.

först lunch hos morfar, massa sallad & gottit
fika med linda
media markt, jag & philip behövde hörlurar
banken
växla pengar
ica maxi för mer gossip girl böcker :D

så, imorgon blir det att tvätta det sista, städa lite & sen förhoppningsvis hinna med en fika med zana. vi åker ju kl. 20nånting på torsdag, så jag får hålla mig ifrån att packa tills dess. det är något av det roligaste jag vet, att packa alltså! mm :)

nu ska jag hoppa på bussen, eftersom mamma inte kan köra. hon ska värma upp inför turkiet säger hon, en starköl varje dag. borde jag bli orolig?!



behöver jag säga mer?

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0