skit också!

hundarna stod & pep, så snäll som jag är tog jag ut dem. snälla söta underbara toki satte sig mitt på trottoaren & sket. och vet ni vad? jag glömde skitpåsar. vad fan gör man? grannarna kollar på och undrar vad felet är när jag desperat kollar runt mig, vad jag letade efter vet jag inte. jag tänkte att jag kunde ju inte lämna det så,så jag började gå mot lägenheten för att hämta några jävla påsar. så skriker en kärring "SKA DU INTE PLOCKA UPP EFTER DIG??????????" gaaah!!!! "jo självklart, jag ska hämta påsar bara". "aha........"

så jag gick o hämtade påsfan. plockade upp skiten. slängde skiten. och muttrade hem igen... vilken långpromenad jycken fick. duktiga toki!!!
haha nu låter jag förbannad för att han var tvungen att skita, självklart måste han det. det är mig jag är arg på, inte honom.
någon som tror jag någonsin kommer glömma påsar igen?

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0