sushi i värmen

gårdagen blev lyckad, jag alexis & linda på amor. carlos & said kom förbi sen, klockan blev lite mycket så vi yrade runt efter en krog som var öppen. det suger att allt stänger kl 1 i jkpg :| förutom centrum då, men det försökte vi oss inte på igår.

idag var det middag hos pappa som stod på schemat, & jag lärde mig göra sushi. min nya favorit, speciellt när det är så varmt, då passar inte grytor & sånt jag annars gillar.

nu ska jag städa mitt rum, fönsterputsaren var här idag så nu lyser solen igenom finfint. lika bra att göra resten, & sen ska jag till adi för lite filmmys.



visst är jag grym?

Kommentarer
postad av: Natalie B

Japp :)

2008-07-27 @ 19:33:06
URL: http://natalieb.blogg.se/
postad av: anonym

krogarna i jönköping stänger två ditt ägg

2008-07-27 @ 20:09:46
postad av: amina

hej anonym.

tack, jag ska hälsa från dig & tvinga tania ha öppet en timma extra nästa helg.

2008-07-27 @ 20:15:42
URL: http://hilife.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0