torsdag

vilken underbar dag! åkte ut till pappa som planerat, lagade mat, glassade i solen & målade lite. vädret var perfekt! precis så det börjar steka på benen, men inte så man bränner sig. var där till 5 ungefär, åkte hem & fixade till mig, sen blev det fika med emelie & boel. lika mysigt som alltid. fast något skumt hände, boel skulle sträcka sig efter tändaren som låg på bordet, och råkade tappa den på marken. och tändarjäveln exploderar! helt sjukt, haha fan va jag garvade. sån liten fjutt-pys blev det, men endå. tänk om jag tappar väskan med en tändare i, och den exploderar i väskan. haha det hade ju varit något.
sen kom världens bästa mamma & hämtade mig, hon är så taggad på att jag ska få körkort nu så hon kommer så fort man ropar efter övningskörning. drog en vända förbi shell & köpte popcorn (med smörsmak såklart!) så nu ska jag & adi titta på nån film eller serie & glassa.
imorgon är det jobb som gäller, 16-stängning. förjävligt. men men, man måste väl? efter denna helgen är jag ledig resten av juli, sååå skönt. visst, det blir inga pengar i augusti men det orkar jag inte tänka på nu.

lite brist på bilder på senaste ser jag, får bli lite mer ego kanske?
hörs imorgon bitches, eller senare om jag har något viktigt att komma med.

puss!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0