tio i tolv

äntligen är söndagen över, vilket betyder huuur mycket ledighet som helst. visst, det är inte som om jag jobbat häcken av mig hittils, men det är så skönt att veta att man har all tid i världen till att göra vad man vill.

jobbet idag gick bra, förutom en psykogubbe som skrek fuck fuck vad man än sa. idioot.
sitter hos adi nu, vi har slöat framför tv:n hela kvällen, sen bestämde vi oss för att laga pannkakor. som vanligt misslyckades jag, så nu får jag pannkaks-ont i magen. det enda som hjälper är godis! vilken tur, eller hur?




varför ska vädret vara så konstigt? kan det inte bara vara soligt?
och sen fortsätta vara soligt?
så man kan gå i shorts varje dag...

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0