ännu en sen natt

sorry sorry för dålig uppdatering igen, men söndagar är, som alltid, pappas dagar. åkte ut till honom tidigt denna veckan, kl. 12 var han här, åkte & handlade sen vidare ut till stugan. självklart blev jag kock, och idag bjöds det på fläskkotlett med stekt potatis & bearnaisesås, mmmm :)

kom till stan kl 6, alltså redan sen till våran tvättid som var kl. 5. träffade upp linda, åkte & handlade lite nödvändigt & sen åkte vi hit. tvättade, lagade mat, lax med potatis & hollandaisesås denna gången, lika gott det. vi åt, la tvätten i torktumlaren & sen var det dags att åka hem för lindas del. jag rörde mig mot tvättstugan med adi när han helt plötsligt säger "ojdå, den stänger ju kl. 10"
WHAAAT??!!
så nu är all min, adis & jeners tvätt, inkl. handdukar, lakan & massa annan instängt i tvättstugan. ok, skitsamma tänker ni men det kommer folk kl. 7 imorgon & då kan jag ju inte lämna all tvätt där. så det blir till att gå upp tidigt imorgon, hämta tvätt & lägga sig igen. kul?

har kärat ner mig i powerking, och dum som jag är så dricker jag två vid midnatt. så ingen sömn för mig på ett tag, men som sagt, tacka gud för tv på datorn.

hörs imorgon, mer update då! puss

Kommentarer
postad av: petrich - me gossip and fashion

rätt! :D

2008-06-30 @ 14:14:38
URL: http://petriiich.blogg.se/

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0