den efterlängtade lönen

finns inget roligare än att springa runt på a6 på rean, i love it! hittade inte så mycket, men det är ändå så kul att gå runt & bara titta. alexis, tania & nadine var sällskapet idag, passade sig utmärkt! köpte ett par "foppa-tofflor" till pappa också, han är tydligen heeelt kär i dem, hans ryggont försvinner säger han. aja, fula som stryk men vem bryr sig?!

åkte & åt lunch med pappa, jungle thai. inte riktigt min smak, smakar typ inget :| men man måste ju äta, right?
så nu sitter jag hemma & latar mig, ska snart iväg med mamma till körskolan. hon tyckte det var skitkul att åka med förra gången, så hon följer med idag också. landsväg är det som gäller, spännande! lite fart säger man ju inte nej till.

efter det blir det nog upp till pc city som gäller, ska försöka fixa inställningarna på datorn så den fungerar med adi's bredbandsanslutning hemma hos honom. här hemma har jag ju trådlöst. funkar hos adi med, men då måste jag sno från grannen & sitta vid dörren mot trappuppgången, inte så kul.

& till sist, en fika med maria som åker till grekland på torsdag. lite avis är jag faktiskt! men det blir ju bosnien för mig snart, förhoppningsvis. tur att jag har en plan B med mamma ;)

så, vi kanske hörs senare, om nu datorn går att fixa. peeeeeace!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0