ett jävla slit

jobbade stängning igår, igen. fyfan va sliten man blir efteråt alltså! & det var huuur mycket folk som helst hela tiden, så någon ordentlig rast fick jag inte på de 10 timmarna.. men lite kul folk & goa pengar gör det hela mycket roligare!

min dag idag har varit jobbig, faktiskt. vaknade trött som satan av att linda ringer och frågar varför jag sover. gissa?!
åkte upp till a6 med mamma en sväng, fixade till datorn & åkte till adi. städade lite, käkade vitlöksbröd & åkte vidare till donkan. vilken hälsosam dag det varit!

nu sitter jag här & borde egentligen springa runt & leta efter kläder, fixa håret & massa sånt, men jag orkar inte.

ikväll blir det iallafall alkohol med linda & bojan, blir säkert fler men inget hundra. var vi hamnar vet jag inte heller, spännande!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0