fredagen den trettonde

kvällen har varit super, massa kul att göra + glada människor, underbart!

först åkte vi upp till jimmy, som hade värsta festen med mat, dricka, folk & bra musik. satt där väldigt länge, sen åkte vi ner till fofos lya & fortsatte där. kändes lite surt att sitta med utan att ha tagit studenten, och utan att jag skulle med de vidare efter. men det var helt ok, varant fick i sig lite & fofo blev packad :D hohoho. filmat en massa, men ska nog inte lägga upp filmerna här, än ;) ska visa varant imorgon, hahaha! bilder & sånt kommer imorgon iaf, orkar inte pilla med det nu.

så nu är jag dundertaggad för att göra mitt bästa nästa år, & sen känna mig RIKTIGT stolt när jag tar studenten. 365 dagar kvar, ojojoj!

imorgon blir det upp tidigt, fixa lite hemliga grejer & sen ut på kvällen. en heldag med tjejer, det har jag saknat! att få klä upp mig & känna mig fin har jag också saknat, så jag hoppas kvällen blir som jag tänkt.

hörs imorgon gör vi iallafall! puss godnatt.

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0