godmorgon!

klockan är 9:30 & min skoldag är över, hur skönt är inte det då? gick till skolan kl. 8 för att få mitt betyg i franska, ett G blev det & jag är supernöjd, med tanke på att jag tappat alla kunskaper & inte ens kan räkna längre :/ men så skönt, aldrig mer franska!

& att slippa de andra kurserna ska också bli underbart att slippa, ex.
geografi, värsta läraren jag haft i hela mitt liv. ska iofs plugga upp till G nästa år, idioten tycker inte jag räcker upp handen tillräckligt så han sätter IG :| störd or whaat?
naturkunskap, visst, läraren är snäll & så men hon är så oorganiserad! skrev en uppsats i jan. och har inte fått tillbaka den. hallå??
idrott, säger sig självt. jag är inte så smidig.
administration, jag tror inte jag lärt mig något. kanske att göra en tabell.. hmm..?
engelska, men det tycker jag är så kul så det läser jag nog upp senare. men INTE med eva-marie!

längtar faktiskt till nästa år, lite roligare kurser som riktar in sig mer på ekonomi & sånt.. naturkunskap liksom, varför???

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0