lördag

nu har min dator flyttat in med mig hos adi, äntligen!
här ser det ut som skit, jag har lagt alla kläder i en stor hög på golvet, eftersom det är tvättdags imorgon. känns lite klurigt att göra sånt själv, när man har fått allt serverat snyggt och vikt på sängen hemma. men men, jag måste väl också bli vuxen.

jobbet idag flöt på ganska bra, lagom att göra & kul folk som alltid. börjar trivas med jobbet igen, skönt det.

ja, kvällen blir nog inte så spännande,
las vegas 2155 & mer än så vet jag inte. tänkte kolla runt på internet om det finns några avsnitt av the hills eller gg att titta på, mmmh :)

jag har hört att det fina vädret kommer tillbaka nästa vecka, kan det bli mer passande?

nu ska jag hoppa in & göra adi sällskap ett tag, & käka upp min uuunderbara mcdonalds muffins :)

sov gott

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0