solsting

vilken underbar dag! vaknade i tid & åkte till skolan med linda, natur & sån skit. sen vidare till djursjukhuset, tog de sista korten för projektarbetet & sen lite thai-mat. sååå gott!!

tillbaka till skolan, några onödiga lektioner & sen va det dags.

jag klarade teoriprovet!!

så, en sak ur världen. känns så skönt..

åkte & hämtade adi, sen åkte vi till chicki mama, sen upp till västersjöns hundbad. släppte ludde & käkade, hur mysigt som helst. tog lite pics:

   

haha vilka fula bilder, kolla hans käft på första & hans kåta blick på andra :D hahaha

ne nu ska jag öva lite inför muntliga i franska imorgon, tänkte gå dit & göra ett till försök. visa att jag vill iallafall (haha noot)

tror jag fått solsting, sån jävla huvudvärk... men jag gillar dig, solen!

puss!



Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0