underbart

känns otroligt att ha slutat skolan nu.. jag behöver verkligen sommarlov men det känns inte som om det är riktigt än, känns inte som om jag gjort mitt bästa så kanske är därför.. idag var iallafall avslutningen, och vädret var inte som jag hade trott, så jag kom i jeans :P haha skitsamma, frös gjorde jag ju inte iallafall..

efter avslutningen kom mami & grattade oss för att vi klarat av skolan (wtf??) haha, sen åkte vi till a6 & firade sommarlovet.

hittade allt jag behöver, förutom bikini. men det är ingen brådis med det, så det får vänta..



2 par skor, platta & högklackade
solbrillor
handcreme
lila klänning med knappar
solpuder, rougeborste, ögonfransböjare, mascara

nu får det räcka med spening för ett tag.

sen blev det lunch med mamma & brorsan på donkan, efter det ner till stan & sen en fika. nu sitter jag här & funderar på hur jag ska göra ikväll.. det blir nog bra i vilket fall som helst, eller?

Kommentarer
postad av: Kristian

Taack.. :) får ta en fika när jag kmr till Jkpg.

Pusss.

2008-06-12 @ 16:26:51
URL: http://www.kristiankabelacs.se

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0