brist på fantasi

det blir ännu ett urtråkigt inlägg.. magen är helt tom så jag vill bara springa till jobbet & trycka i mig något onyttigt.

det börjar bli tråkigare och tråkigare att jobba... för er som inte vet så jobbar jag på mcdonalds, och visst, det är bra referens & man lär sig mycket men jag börjar tröttna på riktigt nu.. imorse ville jag bara börja lipa när jag tänkte på att jag skulle jobba ikväll, så ska det ju inte vara. klart, man kan ju inte vara överlycklig en lördagsmorgon för att man ska jobba men riktigt så deppig ska det väl inte göra en? tack & lov för alla störda människor jag jobbar med som gör det kul att vara där :D jordbron jordbron!!
efter semestern i sommar har jag & adi bestämt oss för att söka jobb, & då lämnar jag restaurangbranschen för gott (hoppas jag).

men frågan är;
var vill jag jobba??!!


Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0