en stor banan

kom precis hem från jobbet, att jobba stängning var inte alls lika jobbigt som jag hade trott. men elin sa att vi hade tur idag som fick sluta halv 2, vanligtvis blir det inte innan 2 ens... iallafall, tur att jag hamnade med det roliga folket, annars hade det inte varit lika lätt :) snälla petra ville inte låta mig ta en nattpromenad så hon körde hem mig, gulligt!

imorgon ska jag upp tidigt för den årliga mors-dag fikan på bernad's med hela släkten. halv 11 måste jag vara färdig, hur ska jag orka?! lyxig frukost blir det iallafall, det säger jag ju inte nej till ;)

efter det åker jag nog hem till adi & sover vidare. får se om det blir pappa middag imorgon, hoppas på fint väder i vilket fall som helst!

kund: aaa ja vill ha pina-colada shake
frida: nee den är tyvärr slut, vi har banan nu!
kund: aa då tar ja en stooor banan då!
frida & jag asgarvar.
jag i andra luckan: här har du en stor banan
asgarv
det är så jävla kul att jobba när man är flummig.

nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0