fitt bög kamera :@

min kamera har dött! bilderna blir gula & randiga, wattafuck??

så nu har jag kommit en bit med min kvällsplanering men känner att jag ligger lite efter.. har plockat i rummet men inte gjort svenskan tills imorgon.. har organiserat lite i min klädställning, hängt fram sommarkläderna o så.. även att det regnar ute så känns det som om sommaren närmar sig :) längtar sååå till min & adis resa till bosnien i sommar. hoppas det blir en vecka i antingen kroatien eller montenegro också, med sol o så.. i bosnien blir det väl mest fest & släkt men det passar mig bra också.

har pratat med mamma & pappa om resan till liseberg på fredag också.. fattig som jag är så behöver jag ju lite ekonomisk hjälp & eftersom de tycker jag & philip varit så duktiga på senaste bjuder de nog på resan, bäst :D

nu ska jag göra svenskan, måste sätta mvg!

Kommentarer

skriv något här:

vad heter du?
är du söt?

e-mail ( bara för mig )

blogg kanske?

kommentar

Trackback
RSS 2.0